ALIS

Software pro veřejnou správu

Vzdálená pomoc
24. 8. 2023

KEO4 1.12.6 – Účetnictví

  • Bankovní výpisy / Detail – přidali jsme novou akci „Automaticky spárovat“. Tato akce se pokusí automaticky spárovat bankovní transakce, které dosud nejsou spárované. Pokusí se najít a uhradit doklady a poplatky. Stejná akce probíhá automaticky při importu výpisu z homebankingu.
  • Detail dokladu – na záložku Vazby jsme přidali novou nabídku Ostatní vazby. Pomocí tlačítka Nový si zde můžete vytvořit vzájemnou vazbu mezi jakýmikoliv doklady.
  • Sestavy / Inventury – přidali jsme novou sestavu UC055 Inventarizace pohledávek a závazků. Sestava je určená pro inventarizaci pohledávek dle § 29 a 30 Zákona o účetnictví č.563/1991 Sb. Zároveň se jedná o uznání závazku odběratele podle ustanovení § 323 Obchodního zákoníku.
  • Rozpočtové změny / Tisk – i na toto místo jsme doplnili kontrolu na křížení závazných ukazatelů.
  • Objednávky – přidali jsme nový uživatelský číselník (Číselníky / Objednávky / Organizační zařazení) a do hlavičky objednávky jsme doplnili nový údaj "Organizační zařazení". Tento číselník můžete použít pro potřeby různého vlastního zatřídění objednávek.
  • Do sestavy UC200 Pokladní doklad jsme doplnili i název měny.
  • Modul Podpisová kniha – záložka „Žádosti“ je nově u všech typů dokladů (dříve byla pouze u došlých faktur). Pořiďte si například vydanou fakturu, vytiskněte likvidační lístek, který se automaticky uloží do dokumentů. V záložce „Žádosti“ si vytvořte žádost a pošlete jí pověřeným osobám ke schválení a podpisu. Po schválení se likvidační lístek elektronicky podepíše a takto podepsaný dokument se uloží do záložky Dokumenty v dokladu. Pokud budete vytvářet žádost u typu dokladů „Vnitřní doklad“, tak zde se bude schvalovat a podepisovat sestava UC026 Vnitřní doklad.
  • Tisk „Vydaná faktura“ doplnili jsme nové vstupní pole „Útvar“.