Modul slouží ke schvalování objednávek, dokladů a dalších dokumentů v rámci procesů předběžných finančních kontrol dle zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole a související vyhlášky č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon o finanční kontrole. Schvalování probíhá v elektronické podobě dle procesů nastavených vaší organizací.
Proces schvalování
Žádosti o schválení se zakládají v přímo v účetních dokladech a objednávkách v KEO4 Účetnictví. Založená žádost o schválení se zobrazí v Podpisové knize, kde čeká na vyřízení zodpovědným pracovníkem. Při schválení žádosti lze dokument elektronicky podepsat. Je možné připojit i viditelný el. podpis, je-li nastavený. Žádost o schválení dalších typů dokumentů, které nejsou vázané na doklady nebo objednávky, je možné založit přímo v Podpisové knize.
Způsoby vyřízení
Dle potřeb lze zvolit způsob vyřízení „Jednoduchý“ (žádosti se odešlou naráz všem schvalujícím) a „Postupný“ (žádosti se odesílají postupně podle nadefinovaného pořadí schvalujících). Semafory, které se jak u žádostí, tak i u dokladů či objednávek nacházejí, přehledně ukazují, v jakém stavu se žádost nachází (nevyřízená, po termínu, schválená, zamítnutá).
Parametry
Na základě nastavených parametrů lze odpovědným osobám poslat emailem upozornění na potřebu schválit dokument.