ALIS

Software pro veřejnou správu

Vzdálená pomoc
15. 12. 2016

KEO4 1.0.122 – Spisová služba

  • Zveřejnili jsme nový modul KEO4 Spisovna, ve kterém lze ukládat dokumenty čekající na uplynutí skartační lhůty. Tento modul vám pomůže s přípravou skartačního řízení – zatím pro analogové dokumenty.
  • V modulu Referent přibyla možnost přípravy ukládacích jednotek, které lze po uzavření předat do Spisovny. Do ukládacích jednotek lze vkládat jen dokumenty a spisy se stejným spisovým znakem (věcnou skupinou), jako má ukládací jednotka. Dokument, který není součástí spisu, lze vložit do ukládací jednotky hned po svém vyřízení. Spis lze vložit hned po uzavření.
  • Na podatelně u každé zaevidované datové zprávy ve formátu PDF nyní proběhne automatické ověření elektronických podpisů. Toto ověření probíhá ihned při zaevidování DZ a následně znovu po 24 hodinách, z důvodu možného zneplatnění podpisového certifikátu.

  • Připravili jsme pro vás nový nástroj KEO4 Elektronická úřední deska. Je to volitelná (zpoplatněná) součást Spisové služby, která umožní zveřejňovat rovnou na web přímo z prostředí Spisové služby. 
  • Dále jsme upravili vyvěšování dokumentů na úřední desku a zveřejnili nový modul KEO4 Úřední deska.
    • Pokud chce referent vyvěsit dokument na úřední desku, je třeba zažádat o vyvěšení.
    • V žádosti referent uvede počet dní pro vyvěšení, vyberete komponenty k vyvěšení a vloží nový elektronický obraz nebo výtah komponenty (soubor, který má skryté určité informace).
    • Jestliže je k některé komponentě vložen výtah, pak se automaticky vyvěšuje.
    • Poté se žádost o vyvěšení zobrazí v novém modulu Úřední deska (najdete novou ikonu v Rozcestníku KEO4), kde lze daný dokument vyvěsit.
    • Samotné vyvěšení na úřední desku se provádí přes akci Vyvěsit na úřední desku, kde doplníte datum vyvěšení a sejmutí.
    • S podporou nového nástroje KEO4 Elektronická úřední deska dojde rovnou k vyvěšení na web, bez tohoto nástroje se vyvěšení jen zaeviduje.