Moduly KEO4 pro ekonomické i správní agendy
Ekonomické agendy
Účetnictví
Komplexní řešení pro zpracování účetních dokladů
Více informací
Příjmové agendy
Evidence a zpracování příjmů
Více informací
Mzdy
Řešení mzdové problematiky pro organizace odměňující platem.
Více informací
Majetek
Evidence majetku a zpracování účetních a daňových odpisů.
Více informací
Sklady
Program pro vedení skladové evidence.
Více informací
Podpisová kniha
Schvalování objednávek, dokladů a dalších dokumentů
Více informací
Evidenční a správní agendy
Spisová služba
Elektronická správa dokumentů v celém jejich životním cyklu.
Více informací
Matrika
Vedení matriční agendy v souladu s platnou legislativou.
Více informací
Vidimace a legalizace
Vedení ověřovacích knih a tisk ověřovacích doložek a štítků.
Více informací
Evidence obyvatel a volby
Vedení seznamu obyvatel a zpracování voleb.
Více informací
Evidence smluv
Evidence a správa smluv organizace.
Více informací
Evidence hřbitovů
Komplexní řešení agendy správce hřbitova.
Více informací
Webové portály
Hřbitovy na webu
Portálové řešení umožňuje publikovat mapu hřbitova z modulu KEO4 Grafika hřbitovů.
Více informací
Elektronická úřední deska
Portálové řešení pro zveřejňování dokumentů způsobem umožňujícím dálkový přístup.
Více informací
Služby na webu
Platební brána a elektronické formuláře pro poskytování digitálních služeb občanům.
Více informací
Rozpočet na webu
Umožněte občanům seznámit se s aktuálním stavem hospodaření obce.
Více informací
Naši dlouholetí klienti
obec Milínov
obec Kolešovice
obec Dolní Žandov
Zákaznická podpora
Máte dotaz k našim produktům nebo na zákaznickou podporu?
+420 487 882 111
Po - Pá 08:00 - 15:30
podpora@alis.cz
Novinky ve verzích
Služby na webu
15. 11. 2024
Služby na webu - 2.0.1.
Do administrace do parametrů "Služeb na webu" jsme doplnili možnost nastavit si účel platby pro poplatky z modulu Evidence hřbitovů. Tento účel platby se zobrazuje na stvrzence po úhradě.
Nově jsou v pravém panelu vidět všechny nabídky i bez přihlášení přes "Identitu občana" a po kliknutí na jednu z nabídek vás vyzveme k přihlášení. K přihlášení můžete také využít tlačítko umístěné v hlavičce webu vpravo.
Přečíst
ALIS-ÚIS
25. 10. 2024
ALIS-ÚIS - 1.52
Provedli jsme úpravu adres pro odesílání výkazů dle informací MF ČR „Přechod státní správy na nové domény“.Adresy jsou nyní nastaveny na nové domény "gov.cz". Pokud byste potřebovali provést ruční změnu adresy pro odeslání výkazů, lze to nyní provést v nabídce Nástroje / Nastavení / Program / Odesílání a Inbox.
Přečíst
KEO4 Spisová služba
22. 10. 2024
Spisová služba - 1.13.5
Jmenný rejstříkV detailu subjektu se nyní vybírá právní forma u právnických a podnikajících fyzických osob z číselníku. Nově se též automaticky přebírá právní forma při ověření subjektu přes ARES nebo Základní registry.V detailu subjektu je nové zatržítko „Dostatečné údaje pro ztotožnění“. Zaškrtne se automaticky na základě údajů, které jsou u konkrétních subjektů vyplněné. Za údaje potřebné pro ztotožnění osoby ve jmenném rejstříku pro fyzické osoby se považují alespoň: jméno, příjmení, datum narození a adresa trvalého pobytu u fyzické osoby nebo identifikátor datové schránky. Za údaje potřebné pro ztotožnění osoby ve jmenném rejstříku pro právnické osoby se považují alespoň: název a právní forma u právnické osoby nebo IČO nebo identifikátor datové schránky. Za údaje potřebné pro ztotožnění osoby ve jmenném rejstříku pro podnikající fyzické osoby se považují alespoň: jméno, příjmení, datum narození, adresa sídla a právní forma nebo IČO nebo identifikátor datové schránky. Proto jsme i do detailu podnikající fyzické osoby přidali údaj o datu narození.Na základě identifikace dostatečných údajů pro ztotožnění ve jmenném rejstříku jsme upravili i podmínky pro zápis a kontrolu vícečetných záznamů. Z podmínek byl odstraněn e-mailový účet na základě nových změn v NSESSS.
Jmenný rejstřík je nyní dostupný pouze pro ty uživatele, kteří mají platnou licenci „0201 KEO4 Spisová služba“. Při stahování notifikací ve jmenném rejstříku je třeba, aby i vlastník procesu měl platnou licenci „0201 KEO4 Spisová služba“. Pokud tomu tak nebude, zobrazí se v záhlaví modulu žlutý pruh s touto informací.
Referent, Podatelna, SpisovnaPři vkládání subjektu k zásilce se nyní našeptává pouze ze subjektů ve jmenném rejstříku, které mají dostatečné údaje pro ztotožnění. V případě, že subjekt přes našeptávač nenaleznete, je možné jej vyhledat přes tři tečky přímo ve jmenném rejstříku.
Upravili jsme detail datové zprávy v modulu Podatelna. Navíc jsme přidali informaci o adresátovi. Tato informace se hodí zejména v případě, že přijímáte na Podatelně datové zprávy z více datových schránek.
Pro správce SSL jsme vyčlenili v modulu Referent samostatnou nabídku „Správce SSL“, kde vidí všechny dokumenty, spisy a typové spisy organizace a kde může upravovat některá chybně pořízená metadata.
U žádostí o schválení v modulu Referent jsme změnili název nabídky „Moje žádosti“ na „Vystavené žádosti“ a přidali jsme nabídku „Vyřízené žádosti“, kde máte přehled o vámi schválených žádostech.
Upravili jsme nabídky pro předávání Ukládacích jednotek do Spisovny. Funkcionalita se nemění. Název ukládací jednotky se změnil na Předání do spisovny „V ukládací jednotce“. Do této nabídky jsme přidali filtr na „Moje ukládací jednotky“. Nezařazené dokumenty, spisy a díly jsou v samostatné nabídce „Pro zařazení do ukládací jednotky“.
V modulu Referent můžete v detailu vlastního dokumentu v záložce zásilky využít novou tiskovou sestavu „Potvrzení o převzetí (hromadně)“.
Přečíst
KEO4 Sklady
22. 10. 2024
Sklady - 1.13.5
Sestavy / Zásoby - přidali jsme novou sestavu SKL007 Stavy a pohyby na skladech - sumárně. Sestava může sloužit i jako podklad pro zaúčtování pro ty organizace, které nemají zapnutý parametr „Napojení na KEO4 Účetnictví - pohyby“. Při zrušení součtování za sklady se načtou počáteční stavy i pohyby za typ materiálové skupiny sumárně za všechny sklady.
Číselníky / Materiálové skupiny - byl přidaný nový typ materiálové skupiny "Zboží v komisi". Slouží pro komisní prodej. Toto zboží není ve vlastnictví toho, kdo zboží v komisi prodává a vede se v podrozvahové evidenci.
Do číselníku Druhy pohybů byl tento typ přidaný k pohybům 130 Nevyfakturovaný nákup, 131 Nevyfakturovaný nákup-vratka a 500 Prodej. Zaúčtování pohybu se musí načíst přes tlačítko "Převzít z distribučního číselníku".Nastavení prodeje v pokladně je stejné jako u ostatních typů materiálových skupin.
Přečíst