Zákaznická podpora

Jsme tu pro vás, abychom vám pomohli při používání našich softwarových produktů. 


images/faq

Jakým způsobem pečujeme o zákazníky?

Každý zákazník má přiděleného obchodního zástupce, který zajišťuje nastavení software, školení i poradenství.

Provozujeme hot-line linku na čísle +420 487 882 111 v pracovních dnech od 8 do 15:30, kde lze s našimi pracovníky řešit běžné provozní i metodické dotazy.


Helpdesk je dostupný prostřednictvím e-mailové schránky podpora@alis.cz .

V případě potřeby se naši pracovníci připojují na vzdálený počítač zákazníka. K připojení využíváme program TeamViewer.


Více o vzdálené pomoci.

Připravujeme pro vás on-line školení k ovládání programů i k metodice jednotlivých agend. 


Podívejte se na nabídku webinářů.

Telefonická podpora zdarma

Telefonická podpora zdarma nenahrazuje školení. Délka hovoru by neměla přesáhnout 15 minut, aby nebyl blokován provoz na zákaznické lince. Pokud pracovník zákaznické linky usoudí, že čas nutný na vyřešení dotazů bude delší, nebo se předmět hovoru vymyká svým obsahem běžnému poradenství, dohodne se zákazníkem jiný (zpoplatněný) způsob podpory. 

Linka zákaznické podpory

Po-Pá 8:00-15:30

Přímá volba

+420 487 882 101 účetnictví, příjmové agendy, majetek, mzdy
+420 487 882 102 spisová služba, evidence obyvatel, matrika, vidimace a legalizace, evidence hřbitova a další
gallery/podpora/webex_logo

Přihlaste se na webinář

Připravujeme pro vás on-line školení k ovládání programů i k metodice jednotlivých agend.