- Ostatní
Soubor opatření ALIS spol. s r.o. pro období nouzového stavu s platností od 5. 10. 2020 do odvolání
Vážení zaměstnanci, obchodní partneři a zákazníci,
vzniklá krizová situace nás letos po druhé donutila přijmout níže uvedená opatření, s nimiž vás tímto seznamujeme. V provizorním režimu a v zájmu minimalizace všech zdravotních rizik budeme opět plnit veškeré smluvní závazky, průběžně komunikovat a poskytovat zázemí a služby v potřebném rozsahu.
OPATŘENÍ
- V sídle společnosti ALIS spol. s r.o. je zajištěn nezbytný nouzový provoz k vyřizování běžné administrativy a poskytování poradenství – zatím v plném rozsahu. Většina zaměstnanců přechází na režim práce z domova.
- Pro vyřizování veškerých dotazů, připomínek a námětů k provozování software slouží prioritně e-mailová adresa podpora@alis.cz. Pracovníci podpory vyřídí e-mail buď písemně, nebo se se zákazníkem telefonicky spojí a problém s ním budou řešit vzdálenou pomocí.
- K dispozici je telefonická zákaznická podpora na číslech: 487 882 111, 487 882 101 (ekonomické moduly) a 487 882 102 (evidenční moduly).
- Zákaznická podpora bude v provozu každý pracovní den od 8:00 hod do 15:30 hodin.
- Běžná administrativa (mimo podporu) je vyřizována na lince 487 823 806 nebo 487 824 800, případně na adrese alis@alis.cz.
- V důsledku případných omezení aktivit České pošty uvítáme omezení zásilek klasickou poštou – preferujeme elektronickou komunikaci (včetně zasílání potvrzených smluv).
- Na minimum omezujeme osobní výjezdy kmenových terénních a obchodních pracovníků k zákazníkům. Maximum služeb budeme poskytovat prostřednictvím vzdálené pomoci.
Děkujeme za pochopení.
ALISáci