- Ostatní
Opatření pro období nouzového stavu s platností od 16.3.2020 do odvolání
Vážení zaměstnanci, obchodní partneři a zákazníci,
vzniklá krizová situace nás donutila přijmout níže uvedená opatření, s nimiž vás tímto seznamujeme. Naši snahou samozřejmě bude, byť v provizorním režimu a v zájmu minimalizace všech zdravotních rizik, plnit veškeré smluvní závazky, průběžně komunikovat a poskytovat zázemí a služby v nezbytném rozsahu.
Přejeme vám i všem vašim blízkým, abyste stávající pandemické období zvládli bez stresů, komplikací a především bez vážnějších zdravotních problémů. Nečekali jsme, že budeme na vlastní kůži prožívat to, co jsme dosud znali jen z katastrofických románů a filmů. Věříme, že se vše v dobré obrátí a v řádu několika týdnů (či spíše měsíců) najedeme na běžný plný pracovní režim, o čemž vás budeme včas informovat.
Opatrujte se.
OPATŘENÍ
- V sídle společnosti ALIS spol. s r.o. bude zajištěn nezbytný nouzový provoz k vyřizování běžné administrativy a poskytování poradenství v omezeném rozsahu. Většina zaměstnanců přechází na režim práce z domova.
- Pro vyřizování veškerých dotazů, připomínek a námětů k provozování software slouží prioritně e-mailová adresa podpora@alis.cz. Pracovníci podpory vyřídí e-mail buď písemně, nebo se se zákazníkem telefonicky spojí a problém s ním budou řešit vzdálenou pomocí.
- V omezeném rozsahu a bez záruk díky dalším očekávaným opatřením ze strany státu, případně našim zdravotním komplikacím bude k dispozici i telefonická zákaznická podpora na číslech: 487 882 111, 487 882 101 (ekonomické moduly) a 487 882 102 (evidenční moduly).
- Od 11. května je Zákaznická podpora opět v plném provozu včetně prodloužené pracovní doby v PO a ve ST do 17:00 hod).
- Běžná administrativa (mimo podporu) bude vyřizována na lince 487 823 806 nebo 487 824 800, případně na adrese alis@alis.cz.
- V důsledku případných omezení aktivit České pošty uvítáme omezení zásilek klasickou poštou – preferujeme elektronickou komunikaci (včetně zasílání potvrzených smluv).
- Na minimum (v podstatě na nulu) omezujeme osobní výjezdy kmenových terénních a obchodních pracovníků k zákazníkům. Maximum služeb budeme poskytovat prostřednictvím vzdálené pomoci.
Děkujeme za pochopení.