ALIS

Software pro veřejnou správu

Vzdálená pomoc
21. 2. 2013

Aktualizace KEO-W 1.7.45

Byla zveřejněna verze KEO-W 1.7.45. Uživatelům se nabídne ke stažení.

Nejdůležitější novinky této verze

Účetnictví
  • Výkaz FIN2-12M - upraveno třídění částí dle paragrafů, položek, řádků.
  • Rozvaha, Výkaz zisku a ztráty - připraveno pro zpracování roku 2013 (změna práce s minulým obdobím).
  • PAP - číselníky pro rok 2013.
  • Výkaz Příloha - výkaz je připraven pro zpracování roku 2013 (změna práce s minulým obdobím).
  • Nová sestava k výkazům - Výpočet poměrových ukazatelů (najdete ve formuláři Výkazy).
  • Prvotní doklad - oprava pořízení nového bankovního účtu.
  • Plnění plánu (sestava 18a) - přidán nový sloupec obrat v měsíci.
  • Sestavy - Kniha analytických a podrozvahových účtů (Ucu05o) - úprava zůstatků pasivních účtů.
  • Vydané faktury - přidáno varování při pokusu vytvořit Prvotní doklad bez Vydané faktury.
  • Pokladna - u vnitřních dokladů (PV/ZV) - pokud je třeba vytisknout pokladní doklad včetně rekapitulace DPH, zvolte Tisky - Pokladní doklad - vpravo dole zaškrtněte "S rekapitulací DPH".
  • Homebanking - přidán formát Volksbank ABO.
  • Na sestavě Přehled pohybů a stavů na účtech (u10) se tisknou i účty bez obratů, co mají jen počáteční stav.
  • Pokladní doklad a bankovní účet s rozúčtováním - datumy a podpisy lze upravit dle vlstních požadavků v číselníku Vzorových textů (Ups23).
  • DPH - úprava výpočtu.
  • Bankovní výpis - v případě, kdy bylo bankovním převodem uhrazeno víc než jeden poplatek, tisklo se duplicitně.
  • PAP - export počátečních stavů ve formátu 56Eg.
  • DPH - oprava sestav "plnění" 39f, kdy se někdy tiskly duplicitní řádky.
  • Prohlížení - Účetní deník - implicitní třídění je nastaveno dle data účetního případu.
  • Číselníky - Vydané faktury - správce může zrušit fakturační řadu.
Poplatky a Ostatní příjmové agendy
  • Na formulář poplatky bylo přidáno pole "Poznámka". Toto pole je po celou dobu (ve fázi Evidenčního záznamu i ve fázi Poplatku) volně editovatelné. Obsah pole se netiskne na žádný doklad ani písemnost.
  • Dobropis v poplatcích - POZOR ZMĚNA - od nové verze se dobropisy nehradí pomocí úhrady, ale likvidují se pomocí tzv. "ostatní likvidace". Při zaškrtnutí v poplatcích na poli "Dobropis" se stejně jako dosud objeví formulář pro vytvoření dobropisu. Vyplní se potřebné údaje datum UUP/UZP, datum splatnosti a částka dobropisu (mínusem), potvrdí se OK. V tomto okamžiku je operace dokončena! Není již potřeba hradit poplatek a dobropis přes pokladní operaci, ale vznikne automaticky účetní doklad, který zaznamená vzájemnou likvidaci poplatku a dobropisu.
    Aby operace probíhala automaticky, je nutné v parametrech na záložce Poplatky v oddíle Likvidace zvolit účetní knihu, do které se má vytvořit účetní doklad likvidace.
  • Oprava úhrady, kdy se pomocí SIPO hradil evidenční záznam bez vazby na Účetnictví.

Všechny novinky starších verzí najdete zde.

Namluvená školení