- Účetnictví
Aktualizace KEO-W 1.7.45
Byla zveřejněna verze KEO-W 1.7.45. Uživatelům se nabídne ke stažení.
Nejdůležitější novinky této verze
Účetnictví
- Výkaz FIN2-12M - upraveno třídění částí dle paragrafů, položek, řádků.
- Rozvaha, Výkaz zisku a ztráty - připraveno pro zpracování roku 2013 (změna práce s minulým obdobím).
- PAP - číselníky pro rok 2013.
- Výkaz Příloha - výkaz je připraven pro zpracování roku 2013 (změna práce s minulým obdobím).
- Nová sestava k výkazům - Výpočet poměrových ukazatelů (najdete ve formuláři Výkazy).
- Prvotní doklad - oprava pořízení nového bankovního účtu.
- Plnění plánu (sestava 18a) - přidán nový sloupec obrat v měsíci.
- Sestavy - Kniha analytických a podrozvahových účtů (Ucu05o) - úprava zůstatků pasivních účtů.
- Vydané faktury - přidáno varování při pokusu vytvořit Prvotní doklad bez Vydané faktury.
- Pokladna - u vnitřních dokladů (PV/ZV) - pokud je třeba vytisknout pokladní doklad včetně rekapitulace DPH, zvolte Tisky - Pokladní doklad - vpravo dole zaškrtněte "S rekapitulací DPH".
- Homebanking - přidán formát Volksbank ABO.
- Na sestavě Přehled pohybů a stavů na účtech (u10) se tisknou i účty bez obratů, co mají jen počáteční stav.
- Pokladní doklad a bankovní účet s rozúčtováním - datumy a podpisy lze upravit dle vlstních požadavků v číselníku Vzorových textů (Ups23).
- DPH - úprava výpočtu.
- Bankovní výpis - v případě, kdy bylo bankovním převodem uhrazeno víc než jeden poplatek, tisklo se duplicitně.
- PAP - export počátečních stavů ve formátu 56Eg.
- DPH - oprava sestav "plnění" 39f, kdy se někdy tiskly duplicitní řádky.
- Prohlížení - Účetní deník - implicitní třídění je nastaveno dle data účetního případu.
- Číselníky - Vydané faktury - správce může zrušit fakturační řadu.
Poplatky a Ostatní příjmové agendy
- Na formulář poplatky bylo přidáno pole "Poznámka". Toto pole je po celou dobu (ve fázi Evidenčního záznamu i ve fázi Poplatku) volně editovatelné. Obsah pole se netiskne na žádný doklad ani písemnost.
- Dobropis v poplatcích - POZOR ZMĚNA - od nové verze se dobropisy nehradí pomocí úhrady, ale likvidují se pomocí tzv. "ostatní likvidace". Při zaškrtnutí v poplatcích na poli "Dobropis" se stejně jako dosud objeví formulář pro vytvoření dobropisu. Vyplní se potřebné údaje datum UUP/UZP, datum splatnosti a částka dobropisu (mínusem), potvrdí se OK. V tomto okamžiku je operace dokončena! Není již potřeba hradit poplatek a dobropis přes pokladní operaci, ale vznikne automaticky účetní doklad, který zaznamená vzájemnou likvidaci poplatku a dobropisu.
Aby operace probíhala automaticky, je nutné v parametrech na záložce Poplatky v oddíle Likvidace zvolit účetní knihu, do které se má vytvořit účetní doklad likvidace. - Oprava úhrady, kdy se pomocí SIPO hradil evidenční záznam bez vazby na Účetnictví.
Všechny novinky starších verzí najdete zde.